Abitūra diary | balandis

   Sveiki!Sveiki! Su jumis  vėlgi niekam neįdomūs ,,Abitūra diary"  . :)  Tai balandžio mėnesio nuostabiausios akimirkos - kal...


   Sveiki!Sveiki! Su jumis  vėlgi niekam neįdomūs ,,Abitūra diary"  . :)
 Tai balandžio mėnesio nuostabiausios akimirkos - kalbėjimai. Man šį mėnesį reikėjo atsiskaityti, išlaikyti tiek lietuvių, tiek anglų kalbėjimą. Oh well, visų pirmiausiasis buvo anglų kalbėjimas. Iš tikro dabar jį atsimenu kaip per rūką... Tada išgyvenau milijoną stresinių situacijų ir savim nepasitikėjau. Kiekviena anglų pamoka sukosi vien apie frazes ir patį kalbėjimą ir tai buvo laaabai naudinga. Okei, kalbėjimo išvakarėse nieko papildomai nesimokiau, ėjau miegot gana anksti ir TG išsimiegojau kuo puikiausiai, tik ryte pabudau su jauduliu pilve. Turėjau pusdienį laisvą, nes tik 12val. buvo mano laikas. Tai pamenu, kad gėriau valerijonų šaknų arbatą... Pasiruošimo kabinete, kol laukėm savo temų, man į galvą plūdo visos frazės ir taip staigiai rašiausi ant atsakymo lapo, jog net vykdytoja pajuokavo, kad man net nebereikia temos. Monologo tema - muziejų lankymas Lietuvoje. Okeei, žinot, kas man buvo?? Aš tokia sustingau gal kelias minutes ir galvoju, kad neprisimenu nei vieno muziejaus Lietuvoj, nors prieš akis tam lape buvo prirašyta, bet vistiek apturėjau tokį pokalbį su savim mintyse. Vėliau per patį egzaminą kalbėjau taip garsiai, kad pačiai buvo baisu nuo savęs. O kaip man ten pasisekė,tai laabai sunku pasakyt, bet padariau, ką galėjau, bet ne geriausiai, ką galėčiau.( čia visą įrašą atskirą galėčiau parašyt)
 Po anglų kalbėjimo, daugumai prasidėjo atostogos, o mums dar per atostogas laukė lietuvių įskaita. Patį kalbėjimą pasirašiau per porą vakarų, mokiausi irgi ne itin intensyviai, bet bijojau ,kaip visad, labai ir ypatingai. Tą dieną iš baimės miriau, bet nuėjus kalbėti vėlgi galva atsirišo ir ten prakalbėjau vos ne visas 15min. ir užsitarnavau visus 20taškų. :)
 Faktas tas, kad po visų kalbėjimų laabai palengvėjo ir lyg didžiulė našta nusimetė. Tai aš taip simboliškai savo garbanas nusimečiau. Vienu žodžiu, kažkurį šio mėnesio trečiadienį dar ilgais plaukais maiviausi, o penktadienį nusikirpau. Po to prasidėjo paskutinio skambučio naštos (dabar rašau paskutiniam skambučiui praėjus ). Taiii, kaip matot,laikas bėga žvėriškai.

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)

Flickr Images